Kaffe kaffe kafeeeeeeeeé

Hej hoppsan kerstin, hos emelie sitter jag nu, vi tittar på studentklänningar... Det går lite sådär
vi har drukit kaffe.. Imorgon har vi bestämt o0ss för att vi ska åka in och titta på balklänning till min käraste. hon ska försöka hitta en klänning i samma färg som mig eftersom karin och lindh har samma röda färg.

Sen ska vi och gymma om en stund,jag får lyx tröjan med texten " jag jobbar som vikarie.. I HALLSTAHAMMAR KOMUN"
Sen ska min fru och jobbadå åker jag till västerås och Träffan Taru och tar ett ordentligt snack och blir brun på köpet

PUDDING

Kommentarer
Postat av: karin

Vi har inte samma röda! Fan va tråkit om ni båda har blååa??? hahah fan va dumt de kommer se ut!

2009-04-07 @ 18:09:32
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0