Tack

Hur kunde det bli såhär? Hur kan det bli så underbart bara av att du är här? Med orden "you're the only one for me" så kan vi glömma allt vardagligt tjat och det där skitprogrammet "singing bee". Du får mig att stråla av lycka, liksom Robin skulle göra om han Jessica Alba får trycka. Aldrig någonsin har jag träffat någon som du, dina ord klingar lika fint som Ingvar Oldsbergs "Vart är vi på väg nu?". När det är kallt ute och räven över isen raskar har vi sex till filmen Madagaskar, även om den filmen är lämpad för barn så är det väl ändå bättre än att få till det till Arn? Björn Gustafsson pratar om att soda streama o'boy, även om allt han säger bara är ploj´. Du och jag kan sodastreama popcorn, fläskfilé och mer därtill, tillochmed våra egna kroppsvätskor om du vill. Lägga allt i blendern och sätt på snurren, och bjud vänligt när jehovas vittnen knackar på dörren. Många underbara minnen kommer vi skaffa oss det är jag säker på, vi hörs, puss i ljumsken, tudilu... HEJDÅ!

   tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0