Tokigt då?

Ännu en torsdag,  började sådär.. Med prov såklart
men just innan det så pratade jag med jacke som pratat med Erika
som pratat med ica,
 om att hon ska får sluta jobba, och alla som är anställda efter henne kommer också får sluta
och tur som jag har så är jag anstäld efter henne, bye bye jobba..
väntar bara nu på att dom ska ringa eller att nästa gång jag är där så tar dom upp det med mig..

Skoldagen vary iaf kort eftersom vi fick gå efter vi haft vårat prov, ingethöjdarprov precis.
Jag och Emelie satt breve varandra och frågade varandra om varenda fråga, och båda kunde lika lite, så det ska bli kul att se vad det blev för pankaka av det

Torsdagen blir nog rätt bra ändå



Kommentarer
Postat av: karin

YEEEEEEEEY :D:D

2009-02-19 @ 14:57:33
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: karin

YEEEEEEEEY :D:D

2009-02-19 @ 14:57:37
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0