bara lördag

jätte dålig har jag blivit på att blogga, känner varken ork eller lust och finner heller ingen tid. Men idag på en seg lördag kan jag skriva lite.
Igår vart det krogen det var väl sådär,jag och mumsbulle åkte och hämtade min mamalos och papalos på arlanda eftersom dom varit på gran canaria. bruna va dom också så nu kommer jag inte hem förens dom är bleka....!
Känner mig helt trött och seg och vill tillbaka till skolan, dom här 9 veckorna med praktik vill jag inte ha, gå runt och göra arbeta för nada pengar och så saknar man ju hur kul det va att va i skolan, så det är tur att man har lite nationella så man kan komma tillbaka och träffa alla lite då och då! men nu är det bara nästa vecka kvar sen är det loooov, mycket underbart och efterlängtat... Sommar skulle ju inte heller vara heeelt fel

Luddig i blicken med varmt väder i turkiet, det va 7 sköna dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0