jätte mycke måndag

sitter i telefon med emelie just nu, hon är  på väg till sin praktik med adamisseee,
nervös är hon och mår illa, hahahah den kvinnan.. snackar lite skit med henne.
just nu börjar jag bli lite nervös, men det blir nog bra, hihi.

Igår vart en segar dag, gjorde tacos med matte mu och hans syster, sen åkte vi iväg till robin och Tarru.
jag och Taru satt och spelade kort, massa plump och finns i sjön, haha. medans dom spelade fifa.
Det var trevligt.

Ska väl börja fixa och dona snart, men det är ändå två timmar kvar tills jag ska befinna mig där, huhuhu

Kommer kännas tomt utan HP i 9 veckor nu, sen är det bara studenten kvar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vettefan om ja mådde illa för att ja va nervös.

Mått illa hela jävla dagen. Hoppade tillome över lunchen. Blä

2009-03-02 @ 19:13:33
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0