Balen!

Och balen var helt underbar!
nu ska jag berätta från början hur allt gick till!
Det började med att vi stressa här hemma, för att göra sig klar och så sen var det bara att dra iväg till Emelie och bli lite rund med dricka! där var vi från klockan två ungefär till halv 5. vi skratta och drack och hade trevligt, fröken adam kom även förbi för at säga hej:)
Sedan vil en halv 5 då så kom våran skjus och det bärde av mog balen, där så fick vi en välkommsdrink och sen fick vi gå in och sätta oss!
Själva middagen var väl sådär, ganska så seg, men vi körde viskleken ett par gånger, men alla vart så sega av att bara sitta ner..
Sen vart det dags för dans, jag fick lära mig vals av min Mathias så nu kan jag det också! är jag inte bara för bra :)
sen började röjjet och åh så kul det va vi dansa och dansa och dansa, och skratta och skratta och skratta!
det var vekligen jätte roligt och en helt underbar kväll, tack alla ni som gjorde den till världens bästa :)



Mer bilder får komma nån annan gång kanske, var iar en riktigt rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0