socker socker socker!!

Just nu när jag har så mycke tid på mina händer så sätter jag mig när här och skriver lite, det går en katt och skriker utanför källarfönstret UHHH...
just nu känns det som allt kommer hända på samma gång det är bal och flytt och student, och så ska man hinna gå i skolan, köra bil, plugga till det sista, oroa sig lite för famtiden, träffa alla vänner och sova.. men efter juni så kan man inte stressa längre, man behöver inte stressa längre.. Allt är då klart och man är fri från allt som heter skola om man inte väljer nå mer sen såklart då.

Idag har jag iaf hunnit köra bil, och så fick jag dammsuga <3..
PÅ fredag är balen, orolig är jag, känner mig jätte nervös för det..
vet inte varför menkänner mig pirrig och så, och att allt kommer se bajs ut.
Och Emelie har damp på mig :) puss


Nu ska jag skärpa mig med bloggen, minst en gång om dagen hur svårt kan de va, förutom när jag slyttar sen när man är utan internet ett litet litet tag. Puss för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0