OH nooos

ivkäll är det mycket på tv och jag som borde sova nu, buhu
Idol och wipeoute eller hur det stavas samtidigt, sen så är det andra avenyn, äntligen... Glömmt bort att programet ens existerar, hahah..
imorgon blir det att jobba klockan 08.30-17.00  kul rooooooligt!
nej ucha måste upp så tidigt :(
blir att poppa lite påpcorn och mysa ner sig i soffan..

Just det jaghar skaffat facebook, och jag fattar inget! hahah får ta mig tid en dag eller så får emelie och karin lära mig imorron, för efter jobbet ska jag leka med dom bullarna,
Kysset för idag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag kan lika mycket om facebook som du. Vet inte ens vad man har det till.

2009-09-09 @ 13:54:40
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0