städa

hejsan nu kör jag hårt på städning eftersom jag är ledig ända tills på fredag! dår blir det att jobba , lördag med
Dom ringde för ett tag sen och nästa vecka ska jag jobba mån-fre 16-20, haha rolig tid..
men iaf. blir att träffa bella idag också bara hon kan höra av sig när hon slutat jag vill inte städa mer så men det ända som finns  att göra nu ju när man är själv hemma, älski är i skolan så :)
känner att jag vill dricka vin och ha mys med flickor nån kväll också :)
Och pyjamaspartyt hallå när blir det av? :D
nu ska jag väl käka nå och klämma i mig en cigg :)
loves to all!
härligt och mys

Kommentarer
Postat av: karin

De e väl typ att ni bestämmer nån helg, ja kan ju typ alla haha :D

2009-09-15 @ 15:47:39
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha, söt karin blev på bilden. ;D Vi får bestämma datum för pjamasparty :D

2009-09-15 @ 23:49:16
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0